lördag 7 februari 2009

Lova att inte skratta.........åt brillorna!

Hittade så fina glasögon från Qviksilver idag och jag är i stort behov av nya brillor...Superfina tycker jag så jag måste låna hem dom och prova! Hoppas bara att dom passar mitt lilla ansikte! Richard skulle också behöva ett par nya glasögon och han tyckte herrmodellen var helt ok! Har precis tittat på melodifestivalen och artisterna var sisådär, vi hejade på Caroline af Ugglas! Hon är rätt så häftig! Om två veckor åker jag och Ida till Leksand och tittar på melodifestivalen, ska bli så kul! Maria och Tindra ska också med, då kommer barnens favorit BWO dit...Nu snart blir det sängen, barnen sover förlängesen! I morgon bitti blir det badhuset, känns som om vi måste åka dit och leka av oss lite! Ha en himla trevlig kväll......och alla mina kära jobbarkompisar ha den riktigt trevlig kväll! Jag är så himla tråkig som stannar hemma, men det känns som om jag måste vara med mina älsklingar och vi måste ladda batterierna inför vårat husbygge! Vi får ta en liten vårfest framöver Whiiiiii.......

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åhh vad spännande att få börja med bygget :P Hoppas ni tar mkt bilder så vi får se ;)
Ha en bra måndag, kram Maria

Johanna sa...

Snygga brillor, skulle verkligen behöva ett par nya också. Har skruvat ihop köksskåpen nu, så nu ska de monteras i veckán, längtar! Nu går det verkligen framåt i rasande fart.
Måste ses Snart, Sköt om er. Kramar