söndag 11 januari 2009

Virrvarr, virrvarr......




Då var det söndag igen då och semestern är slut....veckorna går så fort och tur är väl det för nu får det bli vår! Tänk vad skönt att bara kunna gå ut utan att ta på barnen hundra lager med kläder! Och tänk vad skönt när barnen kan springa barfota i gräset, och våra härliga kvällsdopp i sjön, längtar, längtar så mycket! Snart är det då iallafall vår och sommar.....Kollar runt på lite tvättstugor, har inte hunnit kolla så mycket på det men vi vet att vi ska beställa skåp och inredning till tvättstugan från Ikea. Billigt och bra! Bänkskivan i tvättstugan skulle jag vilja ha den klassiska virrvarr motivet. Otroligt fint och klassiskt! Vet någon var jag kan få tag i en billig bänkskiva med motivet virrvarr? Har fått för mej att den är rätt dyr om man beställer den på Marbordal eller Ballingslöv!

2 kommentarer:

Belfiore sa...

Visst är den fin! Man blir ju så himla glad av mönstret. Tyvärr har jag inte hittat nån billig variant när vi letat, men om du dyker på nån så får du gärna höra av dig.

De kopior jag sett är inte så kul...

Ha det bra!
/Maya

Malin sa...

Ja guu så härligt med ett kvällsdopp!! Ni bor ju så bra till med, så mysigt så mysigt! Sommar och sol, jag längtar!!