fredag 30 januari 2009

Fredagsmys.....




Äntligen fredag igen....Veckan har varit lung och skön! Har varit ledig rätt så mycket och jag har för en gång skull hunnit med mina vänner! Så himla roligt att träffa er. Har hunnit med både luncher och fika på stan! Har varit på kuckelikana och fyndat mycket fina grejer till huset. Bla massa roliga leksaker och pyssel till barnen, en filt från HIMLA, vaxduk från BUSUNGARNA, grytlappar samt kökshanddukar, glas från BRUKA, och en jättefin picknickkorg. Dom har under veckan haft 50% på näsan hela sortimentet...Så Johanna vad vi har fyndat! Helgen blir lugn med jobb både lördag och söndag......Nu blir det en myskväll med barnen! Ha en trevlig helg! Johanna ha det så trevligt i Stockholm..Måste få visa dom fina nya klänningarna från ME & I som jag ska beställa till lilla Alva......

3 kommentarer:

Belfiore sa...

Ja, picknick hoppas jag att det blir en hel del av i sommar. Men vi får väl se hur den svenska sommaren kommer bli i år. Den har ju en tendens att regna bort...

Vi har beställt knapparna genom vår elektriker. Vi vet inte riktigt hur mycket extra det kommer kosta, det beror på hur många knappar/uttag vi kommer upp i. De skulle nog passa riktigt bra in i ert hus. De är så fina tycker jag, snygga, enkla och hemtrevliga...

Ha en trevlig helg!
Kram/Maya

Johanna sa...

Ja de var riktigt mysigt med en shoppingtur och lunch i Onsdags, de måste vi snart göra om. Hör av mig när jag kikat in sofforna. Ha en underbar Helg, Sköt om er. Kram Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå,

Hoppas ni har en mysig helg..
Ja våran tomt är faktiskt helt ok, har en rätt skaplig utsikt... blir ännu finare på sommaren ;)
Hur är eran tomt? i ett samhälle? eller för sig själv?
Kram Maria