fredag 23 januari 2009

Helg igen.......




Veckorna går så himla fort! Nu är det bara fyra veckor kvar tills vi börjar med vårat hus. Har i veckan haft byggmöte och gjort klart allt med kommunen! Idag har alla verktyg kommit som vi ska ha till huset och för min kära Richard var det som julafton här hemma....Tror att han satt med alla verktyg i flera timmar! Vi vill ju ha riktiga verktyg när vi ska göra så mycket själva! Helgen blir lugn och skön..Ska fira min Pappa som fyller år och sen ska vi hälsa på min kusin som fått sitt första barn!


Lägger ut lite bilder på mina muggar som jag tänkte ha i sommar. Muggarna är i melamin och kommer från RICE. Fina glada färger att duka till fikat! Ha en skön helg!

2 kommentarer:

Belfiore sa...

Hej hej!

Vi har köpt siljangolv som är vit lutat/vit oljat. Jag hoppas det blir bra. Det ser fint ut iallafall.

Tillslut så kanske jag inte "ser" elskåpet längre. Men det känns så himla surt...

Förstår att det har varit julafton hos er när verktygen kom. Freddan är likadan. Jag tror att det roligaste han vet är att kolla på och jämföra verktyg. Tror faktiskt att inköpet av kap/gersågen var det roligaste hittills i husbygget för Freddan. Det kallas "dagen då DeWalten flyttade in".

Tänk att det bara är 4 veckor kvar tills ni drar igång! Det ska bli så kul att följa ert bygge.
Ha en trevlig helg!
/Maya

Anonym sa...

Hej! vad många fina saker du letar på hela tiden! Jättefina muggar, vilken färgklick till sommaren! Kram Maria