måndag 29 december 2008

Porslin....











Camilla har har varit här idag och vi är lika galna båda två när det gäller inredning! Köper hon något nytt så måste ju jag också göra det och köper jag något nytt så måste ju förstås hon också göra det....Vi är helt galna båda två! Men iallafall så ska Camilla byta ut sitt serveringsporslin och då blir ju jag insperarad att göra det så nu har jag kollat in ikeas hemsida, dom har faktiskt mycket fint porslin till bra priser! Jag har mycket vitt porslin nu så jag skulle vilja ha lite färg, kanske grönt eller lila blandat med vitt.....Det är ju så kul att duka fint när man ska ha lite bjudning!!! Suck...... Hittade servisen TRIVSAM från http://www.ikea.se/ finns assietter, tallrikar, djupatallrikar, kaffekoppar med fat, serveringsfat, serveringsskål, finns i flera färger....

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint hus ni bygger! Fiskargeden va?