onsdag 10 december 2008

Man måste ju få drömma.......







Sitter med morgon kaffet och drömmer mej bort.....Tänker på min önskelista till huset, drömmer om lite nya möbler...Konstigt kanske i dessa tider, man ska nog vara lite försiktig när dom varslar överallt...Försöker att inte tänka på alla nerdragningar som ska göras överallt!



Men iallafall så sitter jag och tittar på mios hemsida och drömmer om nya matsalsmöbler och köksmöbler.......Man måste ju få drömma eller hur!!! Tycker att dessa möbler skulle passa fint i vårat hus. Hade tänkt mej lika bord i både kök och vardagsrum, så när man ska duka långbord blir det både fint och praktiskt. Dom vita lilla åland stolarna hade jag tänkt mej i köket till det fina valnötsbordet. I vardagsrummet tror jag dom svarta klädda stolarna skulle passa till valnötsbordet.......Bord och svarta stolar kommer från http://www.mio.se/. Dom vita lila åland stolarna kommer från http://www.svenssons.se/ Hinner säkert ändra mej hundra gånger om, men för tillfället så ligger dessa möbler på önskelistan......Ha det så gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

absolut tror jag det kommer bli kanon fint! du får hjälpa mig när vi sätter igång med hus-renoveringen :) kram kram

VILLA VRÅKEN sa...

Så klart jag gör!!!!!!