onsdag 17 december 2008

Glögg........

Tänk vad gott det kan vara med glögg, sitter med en varm kopp glögg i lugn och ro....Har precis lagt mina vattkoppsflickor! Ida fick vattkoppor igår och jag har tyckt att lilla Alva varit så gnällig sista dagarna med lite lätt feber. Hittade precis en enda liten vattkoppa på henne, hoppas att det inte blir fler....Richard jobbar och jag sitter och bloggar en sväng. Läser din blogg Johanna och tänker på dej! Tråkigt att du har så ont i magen och hoppas att inte babyn kommer tidigare än beräknat! Hoppas att ni kryar på er.. Min lilla kusin ska få sitt första barn! Saknar er alla kusiner och mostrar och hela släkten. Ska bli så roligt att träffa er vid jul....Barnen längtar och längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej familjen! Jag har fortfarande jätte ont i magen, hoppas jag får lite sömn inatt vi ska till barnmorskan imorgon bitti klockan åtta så vi får se vad dem gör med oss efter det. håll tummen att det ska gå bra! Vad gott det lät med glögg! Kram från oss