söndag 9 augusti 2009

Ny vecka nya tag.......

Ny vecka snart igen, vilket väder vi haft! Underbara dagar vid stranden hela helgen....Visar lite bilder på vad som hänt dom sista dagarna. Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills vi ska flytta in och det är saker överallt i huset som väntar på att komma på sin plats.....Är lite orolig hur vi ska hinna in i huset med Richard säger att jag ska vara lugn, och jag får lita på det......Ugn och mikro samt häll är på sin plats, nu väntar vi på kakel som ska upp i köket och det hoppas jag blir i dagarna!

Badrummet uppe, samma kakel som nere fast en nyans mörkare! Badkaret kommer till veckan. Obs snart ska det byggstädas!
Vårat sovrum, innedörrarna börjar komma på sin plats!


Markstenen har kommit och ska läggas i början av september! Kanske vi hinner med att få en gräsmatta också!!! Ha ha det får vi allt se, drömma måste man ju få!



Marksten kommet från Benders och är mörkgrå (granit)!





6 kommentarer:

Vi bygger ett Doppingen hus sa...

Vad roligt att se alla dessa bilder. Jätte fint, verkligen!
Var det svårt att sätta dit spishällen på bänkskivan? 3 veckor kvar, det kommer att gå hur fort som helst :-)
/Gabriella

Drömvillan 2009 sa...

Hej och tack så mkt!! Så himla fint det kommer bli i ert nya kök!! Kalas! Tummen upp ifrån mig =)
Ha det gott!
Kram A

Belfiore sa...

Vad fint det ser ut hos er! Jag börjar jobba idag så det blir inte så mycket gjort hos oss nu heller då vi inte har någon barnvakt...
Men som tur är så är det ju inte så mycket kvar nu...
Vi längtar så tills vi är inne i huset. Måste bara städa lite först... Det är nog första gången jag ser framemot att städa. Men snart så är vi riktiga grannar! Kul!
Kramar/Maya

Sol jenny sa...

Va fin ni ser ut att få. Jag ser fram emot att se bilder på hur det blev när möbler och allt är på plats...

Lycka till
Kram
Sol Jenny

Malin sa...

Det är ju helt otroligt att ni snart flyttar in!! Tiden bara rinner i väg. KRAM

Johanna sa...

Tre veckor kommer att gå hur fort som helst, Skönt att få flytta in och bara njuta. Har stolen kommit?
Kram Kram