torsdag 27 augusti 2009

Några rader om villa vråken.....

I morgon är det den stora stora dagen i vårat liv, vårat hus är nästan klart. Huset vi planerat i några år som blir så galet fint....Några missar har vi naturligtvis gjort, men vad gör väl det. Nu får vi äntligen vara tillsammans som en riktig familj igen. Richard min älskade du har varit så duktig, som du slitit med vårat drömhus i flera månader från morgon till kväll och offrat hur mycket som helst! Du är bara bäst min älskade Richard! Tänk att i morgon sover vi i vårat hus, barnen som längtat så mycket! I dag har jag och Ida varit och storhandlat och fyllt upp både kyl och frys, så i helgen ska det lagas god mat och på söndag blir det naturligtvis stek.....Har tyvärr inte hunnit med att fotografera i huset, men jag lägger ut bilder under helgen! Richard monterar garderober och fixar dom sista listerna, det vi tyvärr inte hinner med innan flytt är tvättstugan så den får vi montera när vi flyttat in. Markstenläggningen är snart klar och det blir så otroligt fin!, Jag lägger snart ut bilder. Nu är det dags att ladda batterierna inför flytten!! I morgon är vi åter i fina Källviken tillsammans med mina underbara familj och mina kära grannar! Må så gott så lägger jag ut bilder under helgen.....

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Stora lyckönskningar från mig & Micke!! Äntligen står erat NYA hus färdigt.. Det är underbart, tror mig!! :)

Hoppas ni sover gott första natten!

Kramar Maria

Johanna sa...

Äntligen, tänk att det gått så fort. Blir jätte nyfiken på att se bilder och alla nya inköp.Ta hand om varandra och njut. Vad söt du e med söndagsstek....
Kram Kram

Anonym sa...

Inte ett öga är torrt;) , oj vad ni har kämpat...Öycka till och grattis till det finaste huset...kramar Lillemor

Belfiore sa...

Grattis! Nu är ni i mål!
Jag och Freddan har imponerade följt ert bygge från andra sidan "ängen" och vi är väldigt glada att vi får er som grannar. Vilken tur vi haft! Ni har skapat det finaste huset och vi är glada över den fina "utsikten" ni fixat åt oss.
Om några dagar så är vi oxå i Källviken!

Kram/Maya

Vi bygger ett Doppingen hus sa...

Grattis grattis grattis, som ni har slitit för att nå fram till denna helg. Hoppas första natten är lika underbar som man drömt om. Ser fram emot bilderna.
/Gabriella

Anna & Erik sa...

Grattis!

Vad roligt att ni äntligen får flytta in =) Det är ni väl värda som ni har kämpat. Ska bli spännande att se bilder innifrån sedan.

Kram kram
Anna