måndag 15 juni 2009

Tyg......

Äntligen har det slutat regna och kanske sommaren snart kommer så vi får bada, något positivt med regn och ruskväder är att man får en massa gjort hemma! Nu har jag hunnit packa det mesta inför flytten! Har även hunnit gjort en del inköp till huset! Jag har nästan möblerat huset och nästan gjort klar alla inköp innan vi ens flyttat in, sån är jag.....I dag har jag varit runt och kollat på tyger till kök och tvättstugan och det blev dessa! Det röda och vita tyget kommer från mairo och det hade jag tänkt att ha i tvättstugan, där vill jag ha lite färg och rött älskar jag...... Detta svart och vitblommiga tyg kommer från åhlens på rean. Det tänkte jag ha i köket och jag tror jag ska göra en tavla med detta tyg........

MÅ SÅ GOTT ALLA..........

3 kommentarer:

Vimsingen sa...

Jättesnygga. Kul när man kan funda på rean.
/Vimsingen

Johanna sa...

Roligt med lite färger och mönster, är också ute efter ett tyg att göra en tavla av, tänkte hitta nån med lite färger i.
Visst är det underbart med semester?
Kramar

Belfiore sa...

Jag har lite semester om två veckor... Då ska jag tapetsera hoppas jag!

Hur går det för er? Inflyttning snart eller?

Hoppas vi syns snart!

Kramar/Maya