lördag 6 juni 2009

Äntligen semester..........

Nu är semestern äntligen här! Nu väntas en ledighet på 7 veckor, ljuvligt! Hoppas på en fin sommar med härliga dagar.........Sitter med en kopp kaffe och regnet öser ner, men vad gör väl det! I morgon åker jag och Richard till Stockholm och ska se Bruce Springsteen och det bästa av allt är en hotellnatt med HOTELLFRUKOST! Kan det bli bättre start på semestern..... Var in en sväng på inredningsbutiken igår och hittade denna fina bricka som jag hade tänkt att ha som tavla i barnens allrum, måste bara få visa den..... Tavlan/ brickan är designad av Bengt Hjerten! Ha en trevlig helg alla så återkommer jag nästa vecka med nya bilder från huset! Där händer det saker minsann! KRAM KRAM


6 kommentarer:

Johanna sa...

Skönt med semster! O härligt med hotell och hotellfrukost! Njuut :)

Kram

Vi bygger ett Doppingen hus sa...

Gud vad skönt med semester och vilken långledighet du får, lyxigt. Antar att Bruce S var lika bra som vanligt. Vad ska du göra under all ledighet, är det husbygget som hägrar?
/Gabriella

Johanna sa...

Njut och ha en underbar semester. Väntar spänt på att få se inköpen som gjordes i STHLM.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh jag skulle också vilja se Bruce... Vi försökte få tag på biljetter men det var ju lönlöst :(

Nyfiken på bilder i från huset :D

Ha en bra vecka, kram kram Maria

Belfiore sa...

Åh vad skönt med smester!

Det går sakta framåt. Vi har varit sjuka igen men nu är vi friska så vi hoppas bli klara med alla taken den här veckan. Då är det golven nere som står på tur...

Kom gärna förbi å kika! Jag jobbar hela helgen men Freddan kommer nog vara i huset om vi hittar på nån barnvakt. Annars kan du kika in idag för då kommer jag att vara där! Ska försöka sätta lite lister...

Hur går det för er?

Kram/maya

Johanna sa...

Nu vill jag minsann se lite flera bilder, både på huset och kanske på något nytt inköp......
Imorgon är det sista dagen innan semestern, Äntligen!
Kram