fredag 30 oktober 2009

Bloggtorka........

Hej kära vänner! Vilken bloggtorka jag har för tillfället, känns som inte tid och energi finns för tillfället.....Jag som älskar att blogga! Har för tillfället inte så mycket inspiration, dels för att vi snart är klara med vårat hus och för att det börjar bli så mörkt och kallt, vill bara mysa med min familj...Blir lite roligare till våren när vi ska anlägga gården samt att inreda våran fina altan......Har nu i dagarna gjort klart altantaket! JIPPI kan jag säga, fattas bara staketet runt som vi tar till våren samt att vi installerat braskaminen.....Ska bli så mysigt att börja elda på kvällarna...Nu får ni ha det så bra alla! Kram kram....





5 kommentarer:

Vi bygger ett Doppingen hus sa...

Visst är det svårt att hinna med och blogga när man har tusen andra saker att göra.
Kan du inte visa lite fler bilder innifrån huset. Tycker det är så roligt och ni har fått det så fint.
/Gabriella

Johanna sa...

Ja nu är det verkligen segt med bloggandet. Idag får vi tapetserat här hemma, spännande. Har även fått hem lampan som jag äntligen beställt, blev kanon fint.
Kaffe på waynes får bli här framöver.
Kram Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Rikitigt snygg altan :) Tänk vad härligt när våren kommer och det är dags att inreda den..
Då är det dags för oss att börja bygga våran, medans ni bara kan sitta och njuta att eran är klar :)

Förstår din bloggtorka, jag har en liten svacka jag också. Allt är så grått och kallt!

Hoppas du får en bra vecka! Kramar Maria

Anna & Erik sa...

Hejsan!

Tack, vad roligt att höra =) Kul att du kan se det redan nu, trots att allt är långt ifrån klart...

Eran altan ser jättetrevlig ut! Förstår att ni längtar till våren.

Avundas er som är klara med huset. Känns som att vi har evigheter kvar innan vi får flytta in =/

Passa på att mys! Själv kämpar vi på ett tag till...

Kramar

Belfiore sa...

Hej på er!
Hur mår ni allihop? Vad fint det blev när teglet kom på altanen.
Kom över på en fika nån dag om ni har lust!
Kramar/Maya