torsdag 3 september 2009

Snart börjar allt sitta på sin plats......

Det var ett fasligt skruvande hemma hos oss, nu börjar vi bli klar med tvättstugan och trappen är helt klar! Jag håller på att skruva skrivbord och hyllor till kontoret!! Ja vad ska man säga, tid tar det att inreda och fylla upp ett helt hus! Rullgardinerna ska upp och snälla Mamma har sytt gardiner till kök och tvättstugan som vi ska sätta upp i helgen. Väntar fortfarande på mina bord som skulle ha kommit i onsdag, med ska tydligen komma i morgon fredag! Vi hoppas på det!! I helgen blir det jobb och att fortsätta grej hemma. På lördag ska vi på kräftskiva, ska bli kul att umgås med grannar och vänner och hoppas på fint väder......Snälla Pappa kommer och målar det sista på huset så vi blir klara innan vintern.....Ja mycket är det men vi tar en dag i taget!! Tackar för all hjälp vi får! Önskar våra nya, goa grannar Freddan och Maya välkommna till Källviken, hoppas att ni hinner flytta in i helgen och vi önskar er lycka till......Må så gott alla!


3 kommentarer:

Belfiore sa...

Tack snälla ni! Vi hoppas att det ska bli en flytt i helgen men nu är det Freddans tur att vara däckad i influensa så vi får se hur det blir. Men den som väntar på nått gott...

Kram/Maya

VI OCH VÅRT HUS sa...

Hej! Vad fint ni fått det i huset! Vårt hus består mest av byggdamm än så länge... Vi har bestämt oss för liknande kakel på väggarna i wc och badrum och jag har så svårt att bestämma mig för färg på fogen. Ska vi ha vit eller ljusgrå? Kan INTE bestämma mig. Vad har ni här i badrummet? Tycker det blev jättefint.

MVH
Hanna

Elin sa...

Va fint ni har fått det =)