torsdag 17 september 2009

Brrrrr va kallt........

Brrrr va kallt det börjar bli, sitter med en kopp kaffe och värmer mig. Har tyvärr inte fått någon värme i huset och braskaminen står i en kartong i garaget, har vi tur så hinner röris installera värme till helgen, här är det kallt må jag säga!!!! För övrigt så håller jag på att inreda kontoret, ska upp med lite kort på våran familj som min KÄRA Malin har fotat. Richard ska idag börja med altantaket och sedan lägga trall på altanen och farstukvisten!( Vi tar det faktiskt lungt mellan varven och bara njuter).......Måste få visa den stilrena fina perkulatorn som jag hittat på http://www.frapp.se/. Kommer att bli fin att ha på köksbänken.....Ha en trevlig dag!!

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Burr, låter som kallt! Hoppas värmen kommer bli installerad snart så ni slipper frysa och bli sjuka...
2 grader varmt hade vi imorse när vi gick uppe ute, burr! Snart är kylan här!

Ha de bäst! KRAM Maria

Johanna sa...

Perkulator ger verkligen ett gott kaffe. Snygg, dessutom. Hittade förresten skoställena, du får gärna ta dom, haft lite fullt upp i veckan, men du kan komma förbi och hämta dom i helgen om du vill.
Kram Kram

malin sa...

Tack för dom orden min kära vän...

Erika sa...

Jo jag har märkt att det börjar bli lite kallt, vi har ingen värme, ingen kammin och knappt isolering i väggarna. Vi sover på vinden till garaget, himla mysigt men lite isolering i huset hade inte suttit helt fel, vill ju inte frysa när man snickrar i november.

Vi bygger ett Doppingen hus sa...

Det låter inte roligt med sån kyla! Vad pysslar ni med i huset nu?
/Gabriella