torsdag 9 april 2009

Bandtäckt plåt på entren.......

Då var entrén klar......Plåt slagaren har varit här och satt bandtäckt plåt på entré taket, blev väldigt nöjd med det! Egentligen skulle det vara en balkong över entrén men vi bytte ut den mot denna fina entré....I morgon är det dags att fira påsken i Sollerön med släkten! Ska bli så roligt att träffa min farmor, mormor och min syster med sambo och alla mina mostrar och kusiner, you name it.... Längtar efter er!!! Önskar er alla en trevlig påsk..........

8 kommentarer:

Belfiore sa...

Riktigt snyggt med plåttak!

Ni är välkomna över när ni vill! Det är bara att kika in. Kom på att man faktiskt kan ta med sig en kaffebryggare dit så har ni tur kan ni få en kopp kaffe oxå!

Glad påsk!
Kram/Maya

Belfiore sa...

Hej igen! Jag glömde kommentera på dom snygga glasögonen du visade å nu var inlägget bort. Har du ändrat dig? Jag tycker iallafall att dom var jättesnygga! Är själv på jakt efter nya glasögon men tycker det är jättesvårt att hitta nått kul...

Ha en bra dag!
Kram/Maya

Maria - Villa Krutbruket sa...

Snyggt det blev med plåttak, kommer bli skit läckert...

Nja inflytt i slutet på maj början av juni kanske... Beror lite på hur det blir med lgh...

Glad påsk!! Kram kram M,

Drömvillan 2009 sa...

Jätte fint!!!
Ni gjorde HELT RÄTT som valde bort balkongen på framsidan! Det blev mycket tjusigt! =)
Kram A

Anna sa...

Hej!
Jag hittade de här på www.skanskabyggvaror.se
Riktigt bra priser!!
Kram a

Lasse och Camilla sa...

stiligt plåttak, lika som vi ska ha fast vi kommer att välja aluzink, om jag får min vilja igenom...

/Lasse

Belfiore sa...

Hej hej!

Hur går det för er?
Så taket åker på i helgen! Kul!

Ja, jag är på jakt efter ett par nya glasögon. Så himla svårt att hitta nått kul bara. Tycker inte jag passar så bra i glasögon så jag har mest linser men behöver ha glasögon ibland. Ska surfa lite å se om jag hittar på nått kul som inte är så hiskeligt dyrt.

Såg att det bara var tre tomter kvar nu. Vet du vilka som ska ha tomten bredvid er?

Ni är alltid välkomna in på en kaffe!

Lycka till med taket!
Kram/Maya

Johanna sa...

Hur går det med tapetvalet? Svårt förstår jag, men de kommer bli kanonfint än vad du väljer.
Kram Johanna