onsdag 9 juni 2010

Tillbaka igen...........

Tjenixen på er! Dags att börja blogga igen och dags att visa lite bilder.........Många undrar hur vi fått det och många vill se bilder, superkul tycker jag!! Nu är sommaren kommen och energin är åter tillbaka! Har bara vilat och inte gjort någonting på bygget under vintern, men nu har det hänt lite grejer.....Altanen och gården börjar ta form och just nu håller Richard på att så gräsmatta, barnen längtar så efter en gräsmatta och den efterlängtade studsmattan som ska inhandlas!! Nu ska jag sluta babbla, istället bjuder jag på lite bilder! Återkommer snart med flera inlägg! Må så gott alla.........















12 kommentarer:

Sol Jenny sa...

Va fint. Blir riktigt sotis ;)
Älskar vårt gamla hus... men blir banne mig sugen på att sälja och bugga nytt när jag ser bilderna. Får bli miljonär och börja renovera...
Kram
Sol Jenny

Anonym sa...

jättefint blev de med räcket :)

matilda

Andreas sa...

Va fint ni fått det!

Kram
Andreas

Klipphöjden3 sa...

Ni har verkligen fått det jättefint! Stenläggningen på framsidan och den lilla "rabatten" till gillar jag extra mycket.
Trevlig helg!
Veronica

Hanna sa...

Hej! Va kul att se ett VRÅKEN som landat.... Själva ska vi precis börja. Vårt VRÅKEN kommer v.28. Vi ska ha likadan veranda som ni, men med standard dörren och panelen målad i falu rödfärg. Hälsningar Hanna

Blogg by Maliin Stoor sa...

Fin fint!
Ser toppen ut, fint med marksten och härlig form vid trädet, Snyggt


Maliin

Anonym sa...

Hejsvejs, råkade hamna på din blogg, Undrar var du köpt de jättefina möblerna som du har på din altan :O)

Mvh Erika

Vi bygger ett Doppingen hus sa...

Hej!
Vad roligt att se bilder från er, äntligen!
Plattorna på framsidan, lade ni dom själv? Var det svårt i så fall och vad kostar det?
/Gabriella

VILLA VRÅKEN sa...

Hej hej! Va roligt att du tycker om trädgårdsmöblerna!! Har beställt dom ifrån holmgrens.se

Må så gott!!!

Drömvillan 2009 sa...

Hej Linda!! De var ett tag sen jag besökte er, och Oooooj så fint ni har fått det!!
10 poäng ifrån mig! :)
Hoppas att ni haft en härlig sommar och kunna njuta av det fina vädret!
Kram Anna

Minna sa...

Hej

Jag är så sugen på att bygga en fiskarhedenvilla och har läst flera bloggar om det för att få en uppfattning om processen.
Jag undrar hur lång tid bygget tog innan ni kunde flytta in, hur mycket ni har gjort själva och vad det har kostat?
Jag blir jätteglad om du vill svara på dessa frågor!
minna.celaschi@bredband.net

Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent sa...

Åh vad fint!