tisdag 15 december 2009

Knäcken klara.......

Hur ska jag hinna med allt till jul? Det ska handlas, städas och fixas som bara den hemma hos oss. Plus att man ska jobba heltid, man skulle behöva vara ledig några veckor i december månad för att hinna med allt man ska och vill göra......Men idag har vi iallafall kokat knäck, tur att vi har så duktiga snälla barn och tur att vi har en så duktig storasyster som fixar och donar med lillasyster......Knäcken är som sagt avklarade och har lagts undan i väntan på julen, nu är det bara resten av allt godis som ska göras!! Ska försöka att övertala min älskade Richard om att han kan ta hand om julstädningen så fixar jag handling och mat! Snälla, snälla.........Barnen är nattade och jag sitter med en kopp te och en skinksmörgås och läser alla bloggar som är ett måste på kvällen, sen är det dags att slänga sig i sängs för i morgon ska vi upp med tuppen!! Ha en trevlig kväll alla!! KRAM KRAM

1 kommentar:

Drömvillan 2009 sa...

Hej och tack! Och så himla enkelt!! =)
Oj! har du redan gjort knäck!? Så långt har inte jag kommit i mitt stök.
Hoppas allt är bra med er i snön!? =)
Kram Anna